Latest Entries »

Wednesday 22 April 2009

bunga rose yang layu

sudah lama aku tak menulis. sibuk dengan aktiviti yang gila. baru hari ni ada masa terluang menulis semula. rasa seperti baru sembuh dari kecederaan yang separa parah sakurah. (para-para sakura XD) kepala gila sudah mulai bercambah. perlu cuba kawal selia ni. ok. sudah elok

bila baca balik entry yang lepas2 rasa semacam perasaan yang entah apa2. mcm bodoh pun ada. apa yang aku tulis sebelum ni? mcm bangang! haha. tapi ada juga yang pada aku memberi manfaat pada kau yang baca. tapi bukan karangan aku la. aku cuma tekan Ctrl+C dan Ctrl+V pada papan kekunci bila terpandang artikel2 yang sangat bagus dan menarik perhatian. niat aku hanya untuk berkongsi. kalau kau baca kau faham. bagus la

melihat sekuntum bunga rose layu dalam botol air mineral 500ml yang berisi air kosong campur panadol sebelah komputer aku. perlu buat begitu kata bazlan kalau mahu bunga tu terus segar. tapi makin layu aku lihat. makin tak bermaya. haha. entah la. mungkin aku salah cara agaknya


cun juga bunga mawar ni. bila sudah layu jadi lebih abstract. seolah mempunyai maksud yang tersendiri bila pandang lama-lama. misteri..

bunga rose tu aku peroleh masa menjayakan pementasan teater "apo kono eh jang" anjuran EDS. pertama kali dapat bunga rose seumur hidup. tapi macam pelik je kan? mcm janggal..hmm..muahaha

7 comments:

Bukan siapa-siapa said...

nape xde gmbr yg ko ambk dr pmntasan teater tu? :(
aku dpt tgk gmbr pun jd la...

FHE said...

dh ade admire tuh....
mayb bunga rose tuh igin menunjukkan something yg tersirat..
:)
fikir2kanlah dan selamat beramal :D,:P

Amin Jaymien said...

buddy --> later aku upload gamba masa pementasan teater kt blog k.
klu ko nk video dr mula smpai abes pn ade..huhuhu

anem --> haha waklu! sume actor and actress dpat bunga rose tu kowt. not me only okeyh!

Saya Punye said...

wah.. amin.. nk rose 2 jugak.. kuang3....

owh.lupe.. nk sain.... hehe.... upload k pics 2.. mau tgk bha...:)

Amin Jaymien said...

tiny --> ahakz! oke. later aku upload. bkn takat sign, signboard pn aku blh bg. hahaa!

Bukan siapa-siapa said...

video? satu cadangan yg bagus!
aku bagi pndrive..
herher

Amin Jaymien said...

buddy --> eceley video tu aku sendiri pn xtengok lg.haha. masih belum ambik dr kwn aku. later aku dh ambk i'll let u know k ;)