Latest Entries »

Monday 4 May 2009

ragam yang pelbagai

salam buat kamu yang membaca. balas la. jangan buat muka kerek!

sudah lama aku tak update blog. bukan sibuk cuma malas dan tak tahu mahu cerita tentang apa. seperti sudah kehabisan idea. tidak banyak perkara yang aku belajar kebelakangan ini mungkin. hurm. apa aku nak cakap ni ye. tadi seperti biasa bila aku keboringan dikala assignments menimbun aku suka buang masa layari blog-blog orang. sebelum ni aku ada post cerita pasal blog orang yang suka cerita pasal hidup seharian. (sila lihat entry 'seperti bangsat') berlatar-belakangkan muzik yang slow ala-ala jazz gitu aku baca kisah mereka ini. tak tahu mahu ulas macam mana. rasa seperti seronok yang beronok-ronok baca kisah mereka kali ni. haha! seperti dapat rasa luahan perasaan mereka dengan telus. macam-macam perasaan aku dapat selami. sedih, gembira, cemburu. entah kenapa mesti aku rasa semua tu. tak pasti.

haihh! jadi sesi luahan perasaan pula kali ni.

enough! tak chill la emo-emo.

setuju?

4 comments:

FHE said...

AlifYaMimWau....
amin emo..
hehe..sentap jap erk..
xpe...chill men..
xpe setiap manusia berlainan ragamnye..
lain padang lain belalang..
lain org lain ragam...

Amin Jaymien said...

anem --> betul3..rambut sama hitam hati lain2. ;p

FHE said...

bestnye beronok-ronok bersama rakan2 yg memahami kite..
cmne pun baik buruk teman still teman kite...
mne ade rmbut same hitam skunx neh...
ade kaler2 kot..
ishkk3!!!!!
hati pun mmg la lain figure xsame...
kaler pun x same...
sbb ikut jenis darah..btul x???sape sokong????muahaha:P

Amin Jaymien said...

anem --> itu peribahasa. u ne skola tamil ke dlu? hahaha