Latest Entries »

Sunday 23 January 2011

WTF, Wa Tak Faham

aduh.

hari ni hati aku pedih lagi..makan dalam beb! sampai hati dia boleh ckp. "u bkn ade pun untuk i." zaapp!! tangkap leleh..boleh dia ckp mcmtu kat aku..sungguh hurting ok! selama ni aku salu ke hulu ke hilir dgn dia, salu bantu dia walaupun dia tak mintak..aku ikhlas tolong dia..sebab aku tahu dia tak boleh buat mcm mana aku buat untuk dia..dia jobless, aku tolong dia buat cover letter sampai pukul 5 pagi..banyak company aku tolong applykan untuk dia..dengan tak cukup tido aku bawak dia pegi pos ofis poskan cover letter dgn resume dia..masa kat pos ofis dia boleh emo lg..aku rasa mcm dia tak appreciate je segala usaha aku..masa tu aku betul2 rasa nak meletup! tapi aku kawal..aku tak mintak pun dia ucap terima kasih, tp at least show some appreciation la sikit..aku tau dia tak sihat haritu..kalau tak sihat pun pada aku tak perlu la nak emo smpai mcm tu skali..

"awk..sy pun penat tau tak..berjaga smpai subuh siapkan cover letter awk tu..sebab sy dh janji dengan awk kan nak tolong..tp ade ke sy komplen kat awk sy penat la, ngantuk masa kat pos ofis tu?"

***********************************************************************************

"hati perempuan mcmtu la kalau u nak tau.."

ok..abes hati lelaki ni mcmana?hati lelaki takkan rasa sakit?takkan rasa terguris ke?aku pun ade perasaan kot..ya, memang dia baran..cepat marah kalau tak puas hati kat sesuatu..tapi perlu ke sampai kecikkan hati aku..tak boleh ke bincang elok2..bincang baik2..

aku nothing agaknya pada dia...

hurmmm, so sad!

0 comments: