Latest Entries »

Thursday 19 March 2009

Instrumental...

hari ini aku agak sedikit instrumental. bukan hari ne saja sebenarnya. salu juga aku instrumental. instrumental yang aku maksudkan dekat sini ialah music instrumental. aku suka genre muzik instrumental sebab buat aku rasa tenang, sedih, sebak, tersenyum sorang-sorang ataupun hampir tak ada perasaan langsung. haha

aku suka muzik instrumental atau jazz ne sebab ia menjana aktiviti pada otak aku. buatkan aku lebih banyak berfikir dan menghasilkan idea-idea yang bijak tanpa kau sedari. hebat bukan? tak mengapa jika kau merasa kagum dengan apa yang aku katakan. aku tak akan riak.

dengar muzik mcm ni juga buat aku kembali menyorot masa-masa lampau. satu persatu aku imbas. ada yang manis. ada juga yang pahit macam peria. tapi itu cuma sekadar imbauan kenangan lalu. tak ada apa pun yang boleh aku ubah melainkan masa depan aku. pun begitu aku tetap rindukan waktu dulu...

aku pasti kamu pun sama kan?

P/s: Tuhan sentiasa memberikan yang terbaik buat diri kita. Cuma kadang-kadang kita je yang tak pernah perasan atau sedar akan anugerah itu. jadi, bersyukur saja lah dengan setiap apa yang kita peroleh. jangan banyak bunyik! buat aku panas saja melihat gelagat kau yang tak sedar dek untung itu.

0 comments: