Latest Entries »

Monday 23 March 2009

kusut kusut!!

aku benci masa-masa macam ini. semua benda nak cepat. aku pasti cepat pun tak mahu semua benda ini. bila masa semakin suntuk mulalah semua perkara jadi kelam kabut. tapi aku masih lagi sempat tulis blog? WTFish??!! haha. ini merupakan salah satu cara aku tenangkan diri besides tarik nafas dalam-dalam. unik bukan? jarang juga ada orang mcm aku ini. (self esteem!)

bukan apa.

ini saja lah pada aku kos yang paling murah untuk melepaskan tekanan. tulis blog! tapi isinya langsung tak ada manfaat untuk kau baca. tapi tak mengapa lah. lain kali aku akan cuba untuk paparkan pandangan atau idea2 yang lebih matang. moga kau dapat idea untuk bertukar-tukar pendapat dengan aku.

kalau ada banyak duit banyak benda yang aku akan buat bagi melegakan tekanan. seperti masuk hutan, panjat gunung atau lakukan perkara-perkara ekstrem ataupun yang diluar keberanian seekor baboon. haha

aku benci kesibukan. aku mahukan ketenangan sekarang! sumpah

2 comments:

Anonymous said...

hurmm..arituh kami g zoo jmpe cipanzee n tenuk,,,
lpe lak nk bwk blek..boeh tmnkn abdul muhaimin kat kolej kn.,..hehehe:D

Saya Punye said...

ilek2..... nti g pnjat gunug ok?? mane tau mng adiah.. hikhikhik....