Latest Entries »

Tuesday 24 March 2009

Ke-buzy-an

minggu ini aku agak sibuk. banyak benda kena buat. presentation, assignments, group discussion..what the heck!! tak ada banyak masa untuk update blog. rasa malas pun ada. mahu pergi melancong atau bercamping masuk hutan atau panjat gunung. teringin juga pergi melawat tempat-tempat bersejarah, tempat yang indah, yang semulajadi panoramanya. dapat juga aku paparkan cerita-cerita menarik untuk kau tatap.

hurmm..

masa kat kelas tadi aku lihat suasana sekitar kolej lepas hujan. cantik. berkabus. rasa seperti berada di Cameron Highlands. cuma tak sesejuk dan sedingin disana saja. terdetik dihati alangkah bagusnya kalau aku ada kamera yang boleh merakam gambar yang cantik dan menarik. timbul pula satu minat mahu jadi photographer. sudah lama sebenarnya aku ada passion nak tangkap gambar tapi disebabkan keadaan kewangan yang tidak berapa stabil (still dalam ICU) membantutkan minat aku. kamera mahal. masih belum mampu mahu miliki. tambahan, aku tak ada ilmu untuk tangkap gambar pada angle yang baik. guna kamera yang mahal dan berkualiti perlukan kemahiran yang tinggi. kalau tidak buang duit saja kau beli kamera yang mahal kalau tak ada skill yang boleh dibanggakan oleh penduduk kampung. baik kau open table payung aku makan kepsi sampai hujung bulan sementara tunggu mara masuk! haha

just like u.. P-A-S-S-I-O-N
itu saja.

2 comments:

Anonymous said...

kebuzy an yew...
i have presentation tomorrow..weeeee~~~
wish me the best..
lalalallalala~~~
nnti la erk kite jln2 lg..
now neh penuhkn ilmu dalm kepale hotak smpai pecah dlu...
huhu..
then dh pecah pale nnti bru la g jln.
tp kl kepale dh pecah tnm je ar..huhu :D

Saya Punye said...

siapkn keje skoloah dlu yer...dh keje nti bli ok? heheh....jd SR dl.. br leh bli.. ok? wiss u luck duin ur asement.... tadaaa...