Latest Entries »

Monday 2 November 2009

common sense!

hi semua. sudah lama aku berehat panjang dari menulis blog. aku perlukan rehat yang panjang selepas dikurniakan satu ujian dan dugaan yang hebat buat aku yang selama ini tak pernah aku terfikir aku akan hadapinya. tak mengapa. aku seorang yang positif dan kuat semangat. jika digabungkan kedua-dua elemen ini, aku percaya semua benda boleh diharungi. terima kasih juga kepada semua teman-teman dan keluarga yang sentiasa beri semangat dan dorongan selama ini pada aku. percayalah, aku sentiasa berterima kasih dan menghargai kamu semua

aku percaya pada common sense! pada aku setiap orang harus ada common sense dalam diri mereka. orang yang tiada common sense ini mudah dibenci orang lain kerana dia hanya pentingkan diri, tidak menghormati orang dan tidak befikir panjang serta mudah lupa diri. tidak realistic! sangat membencikan dan mudah membuatkan orang maki hamun atau rasa mahu melepaskan satu das tumbukan ke muka orang seperti ini tanpa teragak-agak! sangat membakar jiwa lah orang mcm ni!

dude! be realistic lah ok! have a common sense please..??

emosi kurang stabil menerbitkan entri yang kurang best ntuk dibaca. maaf

2 comments:

FHE said...

urmm....

Amin Jaymien said...

ape urmmm??
bg la pendapat
*sigh*
;D